ZASADY ZAKUPÓW

PONIŻEJ PRZEDSTAWIAMY REGULAMIN ZAKUPÓW W NASZYM SKLEPIE:


1. INORMACJE OGÓLNE

1.1. Strona internetowa www.eAzymut.pl zwana dalej sklepem internetowym eAzymut jest sklepem internetowym którego właścicielem jest firma Azymut z siedzibą w Warszawie, ul. Corazziego 4/12 00-087 wpisana przez Prezydenta m.st. Warszawy do ewidencji działalności gospodarczej pod numerem 145042; NIP: 524-106-29-79, REGON: 011725140.

1.2. Dostawy zamawianych towarów są realizowane na terenie Polski. Realizujemy także wysyłki zagraniczne - celem uzgodnienia kosztów dostawy prosimy o kontakt przed zakupem.

1.3. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu oraz zgodą na realizację zamówienia przez firmę Azymut z wykorzystaniem danych osobowych, zgodnie z ustawą „O ochronie danych osobowych” z dnia 29 sierpnia 1997 r. i rozporządzeniem RODO z dnia 27.04.2016.

 

1.4. W trosce o najwyższą jakość usług, badamy Państwa zadowolenie z przebiegu transakcji w oparciu o Program Zaufanych Opinii serwisu Ceneo. W tym celu wyślemy do Państwa na adres poczty email zaproszenie do wypełnienia ankiety w portalu Ceneo. Kupujący jest uprawniony do wypełnienia ankiety, jednak nie jest do tego zobowiązany. Składając zamówienie za pośrednictwem systemu koszyka sklepu internetowego wyrażają Państwo zgodę na przekazanie adresu email do Ceneo.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu oraz na przetwarzanie przez sklep Azymut i Ceneo.pl, adresu email w celu wypełnienia ankiety z opinią o dokonanej transakcji, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 i rozporządzeniem RODO z dnia 27.04.2016. Jeśli nie wyrażasz zgody na przesłanie adresu email do Ceneo.pl, prosimy o złożenie zamówienia z pominięciem systemu koszyka sklepu internetowego i przesłanie zamówienia zwykłym emailem z adnotacją "Zapoznałem się z regulaminem i go akceptuję".

 

2. OFERTA

2.1. Wszystkie ceny podawane w sklepie są cenami brutto (z VAT 23%) i wyrażone są w pełnych złotych.

2.2. Przedstawiona na łamach sklepu internetowego eAzymut oferta ma charakter informacyjny, nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego.

2.3. Dostępność produktów i ceny mogą ulec zmianie.

2.4 Sklep dokłada wszelkich starań, aby prezentowane w nim zdjęcia i opisy towarów były zgodne z ich rzeczywistymi cechami.

2.5. Jako autoryzowany dystrybutor marki Garmin i autoryzowany dealer Sunnto, Polar, Tanita gwarantujemy, że przesłany towar będzie fabrycznie nowy, w oryginalnym opakowaniu, pochodzący z legalnego źródła.

3. ZAMÓWIENIA I DOSTAWY

3.1. Zamówienia w sklepie internetowym eAzymut można składać za pomocą dostępnego formularza poprzez sklep www, lub e-mailem, faxem oraz telefonicznie pod numerem telefonu (0-22) 827-00-05

3.2 Realizacja złożonych zamówień może być sfinalizowana poprzez zakup bezpośredni w sklepie stacjonarnym w Warszawie (odbiór towaru następuje po emailowym lub telefonicznym potwierdzeniu rezerwacji zamówionych towarów) lub też może być zrealizowana poprzez wysyłkę. Wyboru formy zakupu dokonuje klient w momencie składania zamówienia.

3.3. W przypadku chęci otrzymania faktury VAT, należy w zamówieniu podać numer NIP.

3.4. W przypadku towarów dostępnych w naszym głównym magazynie, dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia składane do godziny 15.00 były realizowane jeszcze tego samego dnia. Jeśli wysyłka towaru w tym samym dniu nie będzie możliwa, towar zostanie wysłany w kolejny dzień roboczy.

3.5. W przypadku gdy z różnych przyczyn nie jesteśmy w stanie zrealizować całego lub części zamówienia kontaktujemy się z klientem za pomocą systemu sklepu internetowego, poczty elektronicznej lub telefonicznie w celu przedstawienia możliwych sposobów rozwiązania sytuacji.

3.6. Wszystkie nasze przesyłki są ubezpieczone. Istnieje możliwość śledzenia trasy przesyłki na stronie przewoźnika - firmy kurierskiej DPD.

3.7. Z chwilą wydania przesyłki przewoźnikowi DPD, odpowiedzialność za przesyłkę przejmuje DPD (każda przesyłka jest ubezpieczona). Jeśli masz wątpliwości co do stanu przesyłki, sprawdź jej zawartość w obecności kuriera. W przypadku mechanicznego uszkodzenia towaru w transporcie, podstawą do ewentualnych roszczeń w stosunku do DPD jest spisanie protokołu szkody i podpisanie go przez kuriera.

3.8. Zgodnie z umową jaką mamy zawartą z przewoźnikiem DPD, wysłana przesyłka powinna być doręczona na następny dzień roboczy (liczony od poniedziałku do piątku) maksymalnie do godziny 16.00 (Konkretna godzina doręczenia zależy od adresu dostawy, w miejscowościach z siedzibami oddziałów DPD dostawa powinna mieć miejsce do godziny 14.00).

3.9. W sporadycznych przypadkach na które firma Azymut nie ma wpływu może nastąpić opóźnienie dostawy realizowanej przez DPD (np. niekorzystne warunki pogodowe). Jeśli jednak nie otrzymasz paczki w ciągu 3 dni roboczych od momentu wysyłki prosimy o niezwłoczny kontakt z naszą firmą.

4. KOSZTY DOSTAWY:

4.1. Przy wysyłkach do ceny towaru doliczony będzie koszt dostawy:
- standardowa przesyłka kurierska DPD przy przedpłacie przelewem gratis
- standardowa przesyłka kurierska DPD za pobraniem 10 PLN

4.2. Koszty dodatkowe w przypadku wyboru nietypowej formy przesyłki:
- Doręczenia poza dniami roboczymi (w sobotę): opłata podstawowa + dodatkowa 25 złotych.
- Doręczenia na konkretną godzinę: opłata podstawowa + dodatkowa 25 złotych.

5. SPOSOBY PŁATNOŚCI

5.1. W przypadku zakupów bezpośrednio w sklepie stacjonarnym: gotówka, karta kredytowa, przedpłata przelewem.

5.2. W przypadku wysyłek: przelew z góry, wysyłka za pobraniem (płatność następuje bezpośrednio u kuriera wydającego paczkę).

6. GWARANCJA

6.1. Wszystkie urządzenia marki Garmin (z wyłączeniem czujnika mocy Vector i produktów przy których zaznaczono inaczej) sprzedawane przez eAzymut objęte są 3-letnią gwarancją: 2-letnią gwarancją producenta oraz dodatkową roczną gwarancją firmy Azymut. Pozostałe urządzenia (Porar, Suunto, Tanita) objęte są gwarancją 2-letnią.

6.2. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikłych z niewłaściwego stosowania urządzenia, uszkodzeń mechanicznych, niestosowania się do zaleceń instrukcji użytkowania oraz w sytuacjach gdy sprzęt nosi znamiona celowego uszkodzenia lub defekt powstawał w skutek działania warunków atmosferycznych lub klęsk żywiołowych.

6.3. Rozpatrzenie gwarancji realizowane jest w ciągu 14 dni roboczych, licząc od dnia dostarczenia reklamowanego towaru do serwisu.

6.4. Reklamowany towar należy dostarczyć wraz z kartą gwarancyjną do serwisu na koszt klienta, zwrot naprawionego lub wymienionego urządzenia odbywa się na koszt firmy Azymut.

7. ZWROTY

7.1. W przypadku zakupu internetowego z dostawą w formie przesyłki zgodnie z ustawą z 30 maja 2014 roku o „Ochronie praw konsumenta", klient ma prawo odstąpienia od umowy w terminie do 14 dni od odebrania przesyłki, poprzez złożenie pisemnego oświadczenia, dołączonego do odsyłanej przesyłki. (W przypadku zakupu bezpośrednio w sklepie stacjonarnym powyższy przepis nie obowiązuje)

 

7.2. Zwracany towar powinien być w oryginalnym opakowaniu, nie może nosić żadnych znamion użytkowania i nie może być w żaden sposób uszkodzony. Kupujący zgodnie z art. 34 ust. 4 w/w ustawy ponosi odpowiedzialność za "zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy".

 

7.3 W przypadku klientów indywidualnych prosimy o zwrot oryginału paragonu fiskalnego. W przypadku firm wymagane jest podpisanie kopii faktury korygującej i dostarczenie jej do firmy Azymut.

7.4. W przypadku zwrotu towaru firma Azymut gwarantuje zwrot pieniędzy za pomocą przelewu bankowego na podane w oświadczeniu konto w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych od dnia otrzymania zwrotu towaru i otrzymania stosownych dokumentów (oryginał paragonu fiskalnego lub w przypadku firm podpisana kopia faktury korygującej)..

8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

8.1. W przypadku spraw nie uregulowanych w treści niniejszego regulaminu kierujemy się zapisami następujących ustaw:

 

- Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego

- Kodeks cywilny.